Päätin laajentaa virtuaalitallini Zardan toimintaa tällaiseen blogiin. Ajattelin, että kun minä kommentoin hevosteni hoitajien tarinoita, voisivat hekin halutessaan kommentoida minun tarinoitani. Samalla tämä blogi toimii "ilmoitustauluna", tarinoiden lisäksi on siis luvassa yleisiä päivitysmerkintöjä ja tiedoitteita tulossa olevasta toiminnasta. 

Ajattelin kirjoittaa ensimmäisen blogitekstin itsestäni. Zardan sivuilta minusta ei saa minkäänlaista kuvaa, ja koska tämä on minun pitämä blogi ja sisältää minun ajatuksiani ja tarinoitani, olisi ehkä ihan hyvää raapaista hieman pintaa minusta. Älä huoli, en aijo sepustaa koko elämäntarinaani tähän, sillä ketä semmoinen muka kiinnostaisi? Tarkoituksena on vain esitellä virtuaaliminäni.

Zardassa minut siis tunnetaan nimellä Violet. Hyviin puoliini kuuluu, että yritän aina olla kannustava ja ystävällinen. Vaikka aina ei voikaan onnistua. Huonoihin puoliini taas kuuluu, että olen auttamattoman laiska, ja laiskuuteen yhdistetty kiireisyys ei ole hyvä asia. Hoitotarinoiden lukeminen on mukavaa, mutta työhön ryhtyminen on vaikeaa :D Tykkään lukea hoitotarinat ajan kanssa, en siis ala lukemaan tarinoita, jos minulla on vartti aikaa olla koneella. Ja valitettavasti vapaa-aikani koostuu juuri tällaisista vartin pätkistä. Lisäksi olen kova suunnittelemaan hoitajille kaikenlaista toimintaa, mutta  suunnitelmani yleensä kaatuvat joko tähän laiskuuteen, tai sitten siihen, ettei keksimälleni toiminnalle välttämättä löydy osallistujia.

En aijo kuvailla ulkonäköäni, en virtuaalista enkä todellista. Jokainen luokoon oman mielikuvituksensa mukaan minulle kasvot. Sen verran voin kuitenkin paljastaa, että pukeutumisessaan Violet suosii yllättävää kyllä, violettia.

Näin pyörähti Zardan blogi käyntiin :)